Sider

tirsdag den 21. september 2010

Så er jeg kommet igang

Jeg har længe ville prøve at lave en blog, så har jeg kastede mig ud i det, ved ikke om jeg kan finde udad det, men jeg vil prøve og vil prøve at holde den opdateret hele tiden.
Har næsten altid mit kamera med hvor jeg er, så jeg vil ligge billeder af de ting ind som jeg ser og oplever i min hverdag og de forskellige kreative ting jeg har laver..
Da jeg selv er gået igennem nogle forandringer vil jeg også prøve at samle nogle af de billeder her
Glæder mig til at komme igen :O)

1 kommentar:

  1. Hej Trine:-)
    eeeeej så kom du endelig igang!! Hvor er det hyggeligt at du også er at finde herinde. Så kan vi rigtig udveksle ideer og påhit. Glæder mig til at se hva det hele ender med:-)
    Har ihvertfald også tilmeldt mig som fast læser, så jeg ikke går glip af noget af alt det fine du laver.. og hvor fin DU bliver! Tager virkelig hatten af for din forandring. Det er SÅ flot:-) Håber at du snart får mulighed for rigtig at nyde det.
    Stor krammer Anni (Papir nørden)

    SvarSlet