Sider

mandag den 22. november 2010

Bryllup

I weekenden (lørdag den 20 nov. 2010) var vi til bryllup.
Jeg har lige siden vi fik af vide at de skulle giftes, glædet mig så meget og sikke en fest der manglede bare ikke noget! Der var bare en rød tråd gennem det hele, brudens smukke kjolen, bordpynt, placeringen at gæsterne det var bare super. For første gang havde jeg kjole på og følte mig rigtig godt tilpas, og var bare så glad hele den dag, det kunne man også kun være når man var omgivet af dejlige mennesker.
Jeg stod for at købe gaven til brudeparret og ville være sikker på det blev en rigtig god gave som alle kunne stå indenfor, da vi var mange om gaven, jeg valgt selv at lave et kort til brudeparret og brugte hvid og sandfarvet papir og godt tilfreds med resultat jeg kom frem til :O) Gaven fik jeg pakket ind i cellofanpapir, så de ikke skulle tænke på at pakke den op, da de helt sikkert havde nok at se til.
Brudeparret havde så en overraskelse til gæsterne og havde fået Linda Andrews x-factor vinder til at komme og synge og det var bare rigtig godt ;O)





( man kan kun trykke på de billeder til venstre, kan ikke få de andre til at virke)

1 kommentar:

  1. Hov, jeg havde da slet ikke set du havde en blog Trine. :) Hvor blev kortet til gaven bare flot og sikke nogle billeder! Velkommen i blogland. Jeg glaeder mig til at laese mere fra dig.

    SvarSlet