Sider

onsdag den 27. april 2011

Smil og være glad


På mit nye job, kan jeg god se de ikke helt er hvad til en der smiler til dem og siger "Hej" og "Kan I have en god dag" og "God weekend"
Jeg har bare haft en af de dage hvor der ingen ting som kan vælte mig, har bare være positiv og glad og der er gået udover alle jeg har set i dag og de har simpelthen fået et smil og et hej med på vejen, det kan da kun gøre folk i godt humør :O) hehe...
Der er et par stykker jeg møder på min rute runde på arbejder og har en lille personlig mission om at få dem til at smile noget mere, for det er da for trist at se sur ud hele dagen... og der ikke nogle som er mere hver end andre, og det syntes jeg er et godt mål at have, at være positiv og glad og hvis man starter med sig selv, så må det da smitte af ;O) Sådan nogle dag her skal der være flere af :O)

2 kommentarer:

  1. Kære søde Trine.

    Tak for et super godt indlæg, og det samme vil jeg sige til dit forrige indlæg.
    Hvor kan jeg dog nikke genkendende til din iver efter at smitte med smil. Smil avler smil, mange smil avler endnu flere smil :o) Livet er alt alt for kort til, at gå og surmule. Det er ikke for sjov, at et ordsprog lyder: Et smil er den korteste vej mellem mennesker. Hvorfor ikke smile på sin vej og forsøg at ændre de ting man kan, og undlade at bruge krudt på de ting der er uden for ens rækkevidde. Smil og godt humør kan føles som den eufori når man oplever det smitter :o)

    Dejligt at læse indlæg fra dig igen Trine :o)
    Forsat dejligt forår til jer i Gullev.

    Kh Anette

    SvarSlet
  2. Hej Trine.
    Nææææ altså, har du også en blog?!!
    Jeg kunne se, du følger Søhesten på "fjæsen", og så besøgte jeg din facebook-profil, hvor jeg faldt jeg over et link til din blog.
    Og så har Lunde aka Anette skrevet en kommentar til dig. Som vi dog kender hinanden på kryds og tværs. ;-)
    Hvor er det godt, at du kom væk fra dit tidligere job.
    Og hvor er det bare fint, at du spreder lidt god energi på det nye job. Det er der altså for få, der gør. Folk kan blive helt befippet hvis man smiler til dem "uden grund",og det er jo lidt skørt.
    Jeg melder mig straks som fast læser. Du er naturligvis altid velkommen til at kigge forbi Søhesten - eller Langå for den sags skyld ;-)
    Ha det rigtig godt.
    Kh Trine

    SvarSlet